Fotogalerie 2013

PROSINEC 2013
29.12. - Na Budínku
28.12. - u stromečku s Eliškou a Janičkou
26.12. - 17.12. - v Černošíně - sešli jsme se i s Anežkou a Vojtíškem, byl nás plnej barák, ale poskládali jsme se tam dobře všichni
25.12. - dárečky u babičky Miluš a dědy Járy.... , zbytek dne doma a užívání si nových dárků
24.12. - Štědrý den - ráno přinesl Ježíšek stromeček, dopoledne jsme přáli Adámkovi k svátku a večer jsme se dočkali dárečků od Ježíška
Prosincová všehochuť
Pečeme s Jolankou perníčky - Adámek chtěl už dlouho pozvat Jolanku na návštěvu a tak jsme to využili a měli jsme velkou pomocnici na pečení perníčků ;-)
Advent začíná - je třeba si to doma trochu vyzdobit vánočně

LISTOPAD 2013
Focení ve školce
Děda slaví 85 - dědovy narozeniny jsme oslavili u nás na chalupě na Budínku, sešlo se nás tam z rodiny 10 dětí + 15 dospělých a z dalších známých pak ještě 4 děti a 9 dospělých plus muzikant, tzn. nejvíc nás tam bylo 39lidí. To bylo ;-)
Skřítek Podzimníček - tradiční akce MŠ, doma vyrobit skřítka, donést do školky a výstavu a pak jeden podvečer vyrazit na lampiónový průvod

Školkové fotky z akce
Filípek už zase chodí do školky - je nadšenej, hlavně že tam jsou auta a traktory, to je jeho. Je tam taky "teta Maruška", paní učitelka a děti. Moc asi nechce spolupracovat při tvůrčí činnosti, ale to se časem poddá. Občas zkoušíme i spinkání ve školce, to má taky úspěch.

ŘÍJEN 2013
Pouštíme draka na Budínku - a další úspěšné létání, letos nám vítr i drak přál
Pouštíme draka v Dýšině - nedalo nám to a úspoěch z Drakiády bylo třeba zopakovat a využít
Drakiáda v MŠ - tradiční školková akce

Školkové fotky z akce
Adámek na plavání - pár fotek z ukázkové hodiny našeho plaváčka

ZÁŘÍ 2013
Filípek začal chodit do školky - největší naše novina letošního podzimu. Po prvních dnech je Filípek ve školce moc nadšený. Vzhledem k blížící se operaci v říjnu musí ale zůstat doma, aby byl zcela zdráv. Každé ráno teď brečí a chce jít s Adámkem do školky... Filípku, však se dočkáš, a zase pomažeš ;-)
Poslední koupání v bazénu na zahradě - chtělo to dost odvážnosti, ale všichni chlapi to dali ;-)

SRPEN 2013
DOVOLENÁ V ITÁLII - Bibione, Lido dei Pine, 24.- 31.8.2013
1.den NEDĚLE - v noci na neděli byly bouřky a hodně pršelo, dopoledne jsme se tedy rozkoukávali a k moři se dostali až po obědě.. i tak to stačilo, Filípek byl u moře nesvůj, pro Adámka pobouřkové vlny byly taky nečekaně velké
2.den PONDĚLÍ - tentokrát se vyrazili k moři s lepší výbavou (bagr, kyblíky, lopatky) s nadějí, že se dneska bude Filípkovi u moře líbit. Filípek běžl k moře nadšeně, ale tím to i skončilo. Stále ho moře a písek neoslovily na 100%. Měl utíkací tendence, stále jsme ho naháněli, když utíkal z pláže "domů".
3.den ÚTERÝ - dopoledne jsem s Filípkem sama vyrazila k moři hrát si na písek, Adámek šel s chlapama k majáku, opdoledne jsme opět byli u moře, tentokrát zkusil Pavel vzít Filípka do vody a byl docela úspěšný ;-)
4.den STŘEDA - ve středu bylo chladnější počasí a tak jsme se vydali na výlet do ZOO do sousedního městečka Lignano. Prohlídka téhle ZOO byl asi největší zážitek z celé dovolené pro všechny. Moc se nám tam líbilo. Všechan zvířata byla vidět hezky zblízka, dobře udělané průhledy k šelmám neměly chybu. Být jen pár cm od leparda či černého pantera..... to byl zážitek i pro mě!
5.den ČTVRTEK - po ránu jsme se vydali na procházku podél moře, Filípka jsme k moři dostali až odpoledne a stejně byl celou dobu jen na kolotoči :-)
6.den PÁTEK - odpoledne až večer se konečně Filípek trochu zkamarádil s mořem a pískem.. bohužel ale to bylo poslední den před odjezdem
7.den SOBOTA - Odjíždíme domů.... ukázka našeho apartmánu....
_____________________________________________________________________________________
Výlet do Rokycan - na konci srpna jsme vyrazili do Rokycan do solné jeskyně, kam jezdil Adámek se školkou (zbyl mi jeden volný vstup) a pak jsme zašli s Martinou a Vojtíškem na procházku. Bylo to fajn dopoledne.
Srpnová všechochuť - společný víkend na Budínku, návštěva ve Vejprnicích
PRÁZDNINY V ČERNOŠÍNĚ
STŘEDA 14.8.2013 - 3. den v Černošíně - vyrábíme lodičky
ÚTERÝ 13.8.2013 - 2. den v Černošíně - jdeme na hrad... oba kluci ťapali statečně!
PONDĚLÍ 12.8.2013 - 1. den v Černošíně - vyrazli jsme s babičkou na výlet do Mariánských lázní - byli jsme v parku miniatur Boheminium, pak jsme sjeli lanovkou do centra, kde jsme ochutnali (hlavně kluci) všechny prameny, prozkoumali hlavní fontánu, dali jsme všechny možné lázeňské ňamky a před odchodem zpět na lanovku jsme stihli i zpívající fontánu. Byl to povedený celodenní výlet!
PRÁZDNINY V LAZSKU
SOBOTA 10.8.2013 - 4. den v Lazsku - další den plný zážitků. Vyrazili jsme na celý den do zábavného parku Zěměráj, okres Písek. Bylo to zajímavý, opravdu na celý den (s tak velkou tlupou dětí to ani jinak nejde). Jediné mínus celé akce bylo zmatenčé značení v areálu. Hledání pokladu tak bylo díky tomu hektické. Večer celý pobyt v Lazsku vyvrcholil spaním ve stanu. Nejdéle (až do rána) vydržel jen Adámek a teta Lída! Teto, díky!!! ;-)
PÁTEK 9.8.2013 - 3. den v Lazsku - další den plný zážitků. Tentokrát hlavně pro Adámka. Dopoledne jezdil na koni s tetou a pak i sám. Odpoledne pršelo, tak jsme hráli Dostihy a sázky. S Lídou jsme zavzpomínaly na naše dětství s Dostihama ;-)
ČTVRTEK 8.8.2013 - 2. den v Lazsku - další den plný zážitků. Odpoledne jsme vyrazili do Příbrami na procházku kolem Nového rybníku a pak na minigolf. Filípek minigolf prospal, ale jinak všichni jsme si zahráli a vyzkoušeli, že je třeba trpělivosti ;-)
STŘEDA 7.8.2013 - 1. den v Lazsku - ve středu po příjezdu jsme vyrazili do Příbrami do aquaparku a pak na náměstí na zrmzku a fontány. Děti nás hned donutili na první extra zážitky - jízdu tobogánem ;-) Všem se líbilo, každý si našel to své.
4.8.2013 - s tatínkem v ZOO
Video resty - dlužím vám pár zajímavých záběrů, tak se pokusím to v následujících odkazech dohnat. Snad uvítáte pár pohyblivých vzpomínek ;-)

Kluci řádí v bazénu - červenec 2013

Zpívání - 20.6.2013 - i před velké vedro děti krásně hrály na různé hudební nástroje, paní učitelka jim udělala i lehké osvěžení rozprašovačem a na závěr bylo i vysvědčení.

Plavání-malý bazén - 20.6.2013 - ukázkové plavání, 1. část v malém bazénu

Plavání-velký bazén - 20.6.2013 - ukázkové plavání, 2.část ve velkém bazénu
2.8.2013 - odpoledne s Eliškou a Janičkou

ČERVENEC 2013
27.-31.7.2013 - dovolená na Budínku - zpočátku byla velká vedra, že jsme se z chalupy moc nevzdalovali, ale i tak bylo co fotit
25.7.2013 - 2. společný sraz s holkama z gymplu a jejich ratolestmi, postupně se rozrůstáme ;-)
Řádění v bazénu - letošní léto nám dopřává spostu možností být v bazénu. Kluci si to patřičně užívají.
16.-21.7.2013 - prázdniny na Budínku
1. prázdninový výlet - na letošní prázdniny jsem si naplánovala několik jednodenních výletů, některé jsou větší, některé jsou spíš jen pro ten zážitek. Konečně jsem se tedy rozhoupala a vydali jsme se s klukama na opravdový výlet. Auto jsme nechali doma a vyrazili MHD na Doubravku, tam jsme vyzkoušeli dětská hřiště, posvačili a zpět vlakem domů. Byl to krátký a v podstatě jednoduchý výlet, ale myslím, že účel nevšedních zážitků to splnilo ;-)
Těšíme se na další výlety. Jen v současných vedrech jsme radši zalezlý ve vodě (resp. pod vodou ;-) ).
Kaktusy v plném květu - občas fotím i něco jiného než kluky v akci ;-)
S Filípkem testujeme opravený velký foťák
Červencová všehochuť

ČERVEN 2013
Adámkův narozeninový den - tradiční návštěva ZOO a večerní svíčky

Tentokrát jsme měli v ZOO štěstí a krásně jsme viděli spoustu zvířat, takhle hezky lvi, tygry a medvědy jsme snad ještě neviděli, mrkněte na to ;-)
Adámek slaví 5 let

Plavání-malý bazén - 20.6.2013 - ukázkové plavání, 1. část v malém bazénu

Plavání-velký bazén - 20.6.2013 - ukázkové plavání, 2.část ve velkém bazénu
Červnová všehochuť
V bazénu - letošní červen nám přichystal opravdu parné dny, tak jsme pořádně využili bazén, voda měla nejvíce 34stupňů, kluci byli v bazénu v podstatě nonstop ;-)

KVĚTEN 2013
Blíží se konec školního roku, tak bych chtěla připomenout, že Adámka můžete vidět i na školkových fotkách.
Všechny fotky najdete zde.

Za připomenutí stojí akce (kde je i Adámek):
Hasičské dopoledne - 7.6.2013
Dobřív - školkový výlet - 17.5.2013
Zpátky do lesů - akce pro děti v Chrástu - 23.4.2013
Morana - 15.4.2013
Solná jeskyně - každou středu po obědě (duben-červen 2013)
Velikonoční dílna s rodiči - 20.3.2013
Vánoce - 20.12.2012
Ve vaně - večerní koupání vždy končí bazénem v koupelně a dohadováním kdo už půjde z vany a kdo tam ještě zůstane. Tentokrát jsem při tom chaosu stihla i něco málo vyfotit. KLuci s ebou děsně melou, takže většina fotek je rozmazaná, ale něco přeci jen se dá zveřejnit ;-)
Oslava u Eliška a Janičky - společná oslava, Eliška slavila narozeniny, Janička svátek
Filip svátek - letošní vátek měl Filípek bez dortu, stále jsem byla bez nápadu a když už jsem začala něco dělat, tak se mi nedařilo. Nejdřív prasknul korpus, pak mi část záhadně zmizela a než jsem sthla zbytek nějak dodělat do svátečnější podoby, tak přišli gratulnati a bábovkový korpus se snědl jen tak :-). Záhadné zmizení korpusu měli na svědomí kluci ;-)
Noc kostelů - moje fotky z kostela se nepovedly, tak zde je jen odkaz...

Školkové fotky z akce
Květnový koncert - Kapky a Kapičky uspořádaly velký koncert v Modrám salónku. Vystoupení se povedlo a dokonce diváci skandovali o přídavek. Bylo to moc pěkný. Úplně jsem si zavzpomínala na dávné časy, kdy jsem taky chodila k Bedřišce do sboru

Stavíme bazén - 19.5. - konečně se Adámek dočkal a přišel den D, kdy jsme postavili bazén :-) Bohužel to byl první a na delší dobu poslední hezký den. Ještě že využili těch pár vteřin skoku do vody.
Dovolená Slovensko - 7.-12.5.2013 - velká výprava, velké zážitky, velká hromada fotek. vše důležité popsáno přímo u fotek, zbytek si domyslíte ;-)
květnová všehochuť

DUBEN 2013
21.4. - projížďky na kole
20.-21.4. - malujeme dětský pokojík. Do nového pokojíčku taky patří nové postele pro velké kluky.
19.-24.4. - Adámek s Filípkem se poprvé setkali s Vojtíškem a Vojtíškem ;-) Oba byli z miminek nadšení, otázka jak toto nadšení sdíleli kluci - miminka. Snad se zase brzy uvidíme!
Cirkus v Dýšině - 17.4.2013 - středeční podvečer v Cirkuse, vystoupení bylo docela dlouhé, byla jsem jen s Adámkem, vypadalo to, že si to užíval. Ze začátku se trochu bál, že tam bude tygr, ale pak se osmělil a sednul si i do první řady :-)
Capkací výlet - 14.4.2013 - vlakem do Plzně. Počasí se povedlo, účast slabší, ale nám se líbilo.
Dubnová všehochuť

BŘEZEN 2013
Velikonoce a pochod v Černošíně - pochod se vydařil, Filípek se osvědčil jako "svačinový turista", ušel 3,5-4km, ale většinu cesty něco žvejkal, když došlo, zastavil se ;-). Takže teď už chodíme na výlety vždy připravený s narvaným batohem jídla a pití :-)
Adámek na plavání - fotky i videa z ukázkové hodiny pro rodiče, děti byly v malým i ve velkým bazénu

VIDEO - plavání ve velkém bazénu
VIDEO - skoky z můstku
VIDEO - plavání v malém bazénu
Filípek oslavuje 2. narozeniny - 22.-27.3.2013, druhá část a další gratulanti
Filípkův narozeninový den - tradičně v ZOO
Filípek oslavuje 2. narozeniny - 17.3.2013, první část a první gratulanti

VIDEO - sfoukávání svíčky
Březnová všehochuť
MŠ koncert - Kapičky si pro rodiče připravili koncertík, na které nám zazpívali písničky, co se učí od září, ale nehodily se ani na Vánoce ani se nebudou hodit na jarní květnový koncert. Písničky byly moc hezký, veselý, humorný ale i poučný, tak je moc dobře, že si je nenechali jen pro sebe.
Mě se to moc líbilo

VIDEO - sestřih některých písniček

ÚNOR 2013
MŠ Masopust - děti se zůčastnily svého školkového masopustu, zastavily se i u nás před barákem děti se zůčastnily svého školkového masopustu, zastavily se i u nás před barákem děti se zůčastnily svého školkového masopustu, zastavily se i u nás před barákemděti se zůčastnily svého školkového masopustu, zastavily se i u nás před barákem

Školkové fotky z akce
Sněhové skotačení - letošní zimu bylo sněhu dost a dost, tak si to kluci docela užívali

Video 1
Video 2
Video 3
Blbneme ve vaně
Naše únorové tvoření a malování
1.2. - Přejeme Járovi k narozeninám

LEDEN 2013
25.1. - Ostříhaný Filípek - už bylo na čase
18.-20.1. - Sněhové řádění - o víkendu byla Eliška s Janičkou u babičky, bylo hezky nasněženo, tak jsme toho využili, popadli boby, sáně, děti a vyrazili jsme. Postupně jsme vyzkoušeli všechny kopce v blízkém okolí ;-)